MTI
Главная  > Ноутбуки и планшеты  > Другие аксессуары для ноутбуков  > Cертифікат додаткової гарнтії для ноутбуку...

Cертифікат додаткової гарнтії для ноутбуку Acer 2 роки Warranty Certificate NBAcer 2Y

Товар представлен в категориях:

  • Бренд: ACER
  • Модель: Warranty Certificate NBAcer 2Y
  • Код товара: 3457152
  • Код товара 2: ACRC784366
  • ТНВЭД: 4911 99 00 00
  • Тип закупки: FOB
  • К-во в упаковке: 1
  • Гарантия: 12 месяцев

Cертифікат додаткової гарнтії для ноутбуку Acer 2 роки

РРЦ: 799.00 грн.
Логистические весогабаритные характеристики
Ширина 80 мм
Объём 3.0E-6 куб. м.
Длина 40 мм
Высота 1 мм
Вес 10 грамм

Данний гарнтійний талон обміну і поверненню непідлягає.
Скористатися данни гарантійним талоном, можливо тільки на продукти, гарантія по яким не вичерпала свій термій дії.

Шановний Клієнте!
Дякуємо, що придбали продукт Acer. Після активації Розширеного плану обслуговування Acer Care Plus (далі — «План»), який пропонується компанією
Acer Sales International SA, адреса: via della Posta 28, 6934 Bioggio, Switzerland (Швейцарія) (CHE- 281.178.157), тел. 0041 91 261 01 11, ви станете
привілейованим клієнтом Acer.
Реєстрація у Плані надає вам право отримувати впродовж зазначеного періоду перелічені нижче пільги, План є додатком до стандартної Обмеженої гарантії
на продукт. Послуги залежать від лінійки продукту, кількості років покриття та виду послуги, що зазначено у верхній частині цієї листівки. Технічна
підтримка доступна за телефоном, факсом або на сайті без будь-якої додаткової оплати, окрім базових телефонних тарифів.
Розширені послуги з ремонту продуктів Acer.
Дізнатися про додаткові пропозиції можна у нашого авторизованого дилера.
План дійсний для таких країн: Україна, Республіка Білорусь і Молдова. Доступність конкретної послуги може залежати від країни. Для додаткового
уточнення звертайтеся до місцевого центру телефонного обслуговування Acer .

З транспортуванням (Carry-in) Ця послуга передбачає високоякісну допомогу центрів Acer із ремонту.
Гарантія для закордонних поїздок (ITW)
(лише ноутбуки, планшети й нетбуки)
Компанія Acer розробила гарантію для закордонних поїздок (ITW), яка захистить вас під час тривалої закордонної подорожі з ноутбуком, нетбуком або планшетом! Можна
також отримувати підтримку під час закордоннихподорожей. Додаткові відомості див. на веб-сторінці 
http://global.acer.com/support/itw.htm.

ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ
ДОСТУПНІСТЬ ПОСЛУГ
Усі послуги доступні з понеділка по п’ятницю в робочі години.
ЛИШЕСЕРВЕРИТАПРОДУКТИДЛЯЗБЕРІГАННЯ
У разі повного обслуговування за гарантією (7 днів на тиждень, 24 години на добу) потрібно укладати окремі угоди з клієнтому кожному випадку.
Якщо гарантію поширено на внутрішні компоненти, гарантія Плану покриває внутрішні компоненти, як-то дискові накопичувачі, пам’ять, CD-ROM, ЦП, плати RAID-масивів, мережеві плати, пристрої для резервного
копіювання тощо. Це поширення застосовується та є дійсним виключно для продуктів та опцій, включених у прейскурант Acer, та позначено на оригінальних деталях. Будь-які серверні опції потрібно зареєструвати на сайті
careplus.acer.com. До початку реєстрації приготуйте відповідні артикули та серійні номери, якщо застосовуються.
ВІДНОВЛЕННЯОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ
Ця послуга надається для гарантій. План охоплює виключно відновлення операційної системи та повторне налаштування згідно з обладнанням, установлениму системі на момент придбання продукту.
У разі надання послуг авторизований сервіс Acer розпочне відновлення операційної системи, забезпечить правильну роботу всіх компонентів і залишатиметься на зв’язку на випадок виникнення проблем у майбутньому.
Налаштування користувачів, програмі принтерів, а також додатковихкомпонентів, якихне було в первісній конфігурації, не входить в обсяг робіт.
ВИНЯТКИЗ ГАРАНТІЙНОГО ПОКРИТТЯ
Гарантійне покриття, що відповідає Плану, не поширюється на ремонт або заміну деталей, у яких виникли пошкодження через недбалість або неправильне використання, неправильне технічне обслуговування, виконання робіт
неавторизованими третіми особами, транспортування у невідповідній упаковці.
План не покриває несправності, що виникли через віруси або системні конфлікти, спричинені встановленнямдрайверів або периферійнихпристроїв, а також втрату данихіз будь-якої причини.
Для ноутбуків: План не поширюється на акумулятор. На акумулятор діє Обмежена гарантія на продукт, пов’язана з датою придбання продукту Acer або власне акумулятора. Винятки й обмеження, описані вище, застосовуються
лише до цього Плану; цей документ не впливає на умови Обмеженої гарантії на продукт.
АКТИВАЦІЯПЛАНУ ACERCAREPLUS
-Якщо у вас є доступ до Інтернету, ви можете зареєструватися у Плані безпосередньо на сайті careplus.acer.com. Витрати на підключення до Інтернету відшкодовуватися не будуть.
Якщо у вас немає доступу до Інтернету, зверніться до місцевого центру телефонного обслуговування Acer за відповіднимномером, наданиму цій листівці.
ДО ПОЧАТКУ РЕЄСТРАЦІЇ ПЕРЕВІРТЕ:
Наявність коду та паролю вашого Плану Acer Care Plus.
РЕЄСТРАЦІЯ
Перейдіть до області реєстрації «acercareplus» на веб-сайті careplus.acer.com, а потімкоректно введіть код і пароль Acer Care Plus із листівки Acer Care Plus і заповніть електронну форму на сторінці реєстрації.
Пам’ятайте, що реєстрацію в Плані Acer Care Plus можна виконати лише впродовж 365 днів від дати придбання продукту Acer.
Якщо 365 днів для активації вже минули, зверніться до місцевого центру телефонного обслуговування.
Невдовзі після надходження до нас вашого звернення та в разі дотримання зазначенихвище умов ми надішлемо вамелектронною поштою Сертифікат плану гарантії з відомостями про вашпродукт Acer.
ДІЇ В РАЗІ НЕСПРАВНОСТІ ВИРОБУ ACER
Першза все Acer рекомендує виконати тести, описані в розділі «Усунення несправностей» посібника користувача.
ДИСТАНЦІЙНАДОПОМОГА
Ви можете звернутись до місцевого центру телефонного обслуговування Acer, тримаючи поряд із собою Сертифікат плану Acer Care Plus і ввімкнений продукт. СпеціалістиAcer нададуть вампідтримку з виявлення та вирішення
проблем.
ПОСЛУГИСЕРВІСНИХЦЕНТРІВ
Якщо проблему неможливо усунути дистанційно, операториAcer повідомлять, як звернутись до спеціального сервісного центру Acer. Адресу найближчого до вас сервісного центру Acer можна знайти також на офіційній сторінці
Acer у розділі «Підтримка».
УМОВИЙОБМЕЖЕННЯОБСЛУГОВУВАННЯ
Усі гарантійні періоди починаються з дати, зазначеної на підтвердженні придбання продукту Acer.
Якщо гарантійний період, застосований до вашого продукту Acer, перевищує 3 роки, Acer зберігає за собою право на власний розсуд ремонтувати ваш продукт або замінювати його новим чи відновленим з аналогічними
технічними характеристиками. Будь-які персональні дані, надані вами через електронну форму або у інший спосіб для Плану, будуть оброблюватися й використовуватися компанією Acer або її сертифікованим партнером
виключно задля вашої участі в Плані або з іншою метою, на яку ви надали дозвіл компаніїAcer під час онлайн-реєстрації. Acer Global System оброблятиме ваші персональні дані згідно з усіма застосовними законами й правовими
положеннями щодо захисту даних. Реєструючись для користування Планом, ви надаєте згоду на використання й обробку вашихданихкомпанієюAcer або її сертифікованим партнером. Ви в будь-який час маєте право на доступ,
виправлення та заборону обробки всіх ваших персональних даних відповідно до застосовних законів. Додаткові відомості про політику конфіденційності Acer опубліковано на веб-сторінці: 
http://www.acergroup.com/public/index/privacy.htm
Не забувайте, що ви як споживач маєте певні законні права на скасування придбання Плану відповідно до застосовнихзаконів. Наприклад, період скасування договору, укладеного через Інтернет-магазин, у Європейському союзі
зазвичай становить 14 днів із дати укладання. Для отримання додатковихвідомостей про те, наскільки поширюються ваші права на скасування за застосовними законами, звертайтеся до продавця в точці придбання Плану.
CCBrno • Turanka 110 • 627 00 Brno-Slatina • Czech Republic
CONTACTS: Tel. + 420 531 027 777 • 
https://www.acer.com/ac/uk/UA/content/home • Email: service.brno@acer.com